Året 2013

 
 
I helhet tycker jag att det varit ett sjukt händelserikt och roligt år. Jag ser fram emot 2014 med mitt hjärta och mina underbara vänner. Har redan en hel rad med resor som ska göras. Ska till Karibien i sommar med älsklingen, till London med några kompisar, på weekend med älsklingen nu i januari och en överaskning i höst (annan världsdel) Har alltid kännt mig ganska instängd men nu när jag blivit äldre, har jobb och är mer självständig så kommer det bli bättre. Det har även hänt en hel del tråkiga saker iår :( men försöker fokusera på det positiva, för det har det varit mycket av iår! 
 
Nu ska jag ha en fantastisk nyår med mina älskade vänner, pojkvän och grannar, blir white room/magenta efter tolvslaget.
 
Puss på er! Vi hörs 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0