Planer inför Nyår 2013/2014

Jag mötte upp Emelie efter jobbet, och vi gick förbi Ikea och åt julbord för andra gången iår. Vi passade även på att planera nyår lite. Imorgon ska vi allihopa köpa en speciell biljett som gäller näst intill överallt på amba, white, spybar osv. Vi skickade in en dispensansökan och tänkte dra till Magenta & Whiteroom som sätter ihop klubbarna under nyårsnatten.
 
Vi blir en massa tjejer, Mathias och Daniel. Vi tänkte laga middag alla tillsammans hos mig under förkvällen, äta en massor, och dricka lagom (Daniel star för drinkarna Mr bartender) Fira tolvslaget med en massa skumpa och sedan ta förbeställd taxi till White room/magenta. Kommer bli galet kul! Så vi tjejer ska mötas upp dagen innan och handla allt, samt fixa och dona inför tisdagen. Åhh va taggad jag är!
 
Förrätt = Runda toast med chevreost och honung på en salladsbädd med balsamvinäger.
 
Varmrätt = Oxfilè med hemmagjord potatisgrattäng och rödvinssås. Vitlöksbröd och sallad.
 
Dessert = Chockladmousse med vispgrädde och frysta hallon yum!
 
Kommer bli så perfekt med bara det bästa folket, god mat (Emelie är en grym kock) och bästa drickan! Har även hittat årets nyårsklänning! Med ett par svinhöga klackar är outfiten perfekt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0