Droppar hårfärg

Sitter just nu med hårfärg i håret och hoppas det kommer så lite som möjligt i botten (försöker spara ut min naturliga hårfärg). Jag som trodde att jag var svarthårig, var ganska tydligt mörkbrunett när jag testade löshåret. Men snart är mitt hår kolsvart igen, vilket kommer bli såå snyggt med mitt 160gram löshår! Ångrar grovt att jag färgade mitt hår i rött i vintras, då den röda pigmenten vägrar släppa! Har färgat håret svart fyra gånger nu samt haft i en svart färgbomb då och då, men ingenting vill fungera! Funderar på att ha i en blåsvart färg om denna färgning inte dödar tonerna. 
 
Nu har jag planerat studentdagen lite mer och bestämt att vi drar till Sommar istället efter mottagningen, kommer bli lagom kallt med min studentklänning dock. Imorgon klockan 11.00 har jag ögonbrynstid så det blir att ställa klockan nu ikväll. Röd dag imorgon men ändå så mycket att göra! '
 
Kvällens middag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0