Hej Avundsjuka!

Fick en skrattretande kommentar nyss som nästan gjorde min kväll. 
Anonym MrPussy? Till att börja med verkar det som att mitt och Daniels förhållande sticker lite i ögonen på "vissa". Att sedan sitta och skriva en anonym komentar på min blogg gör det bara ännu mer uppenbart. Kan du snälla förklara på vilket sett min "prins" istället borde deffineras som SugarDaddy? och sedan vad i helvete du vet om  vårat förhållande? P.I.N.S.A.M.T. En Sugardaddy är enligt wikipedia -Sugar daddy is a slang term for a man who offers money or gifts to a younger person in return for companionship
 

DU menar alltså att Daniel betalar mig för att jag ska vara min flickvän??? Haha natthumor! Jag vet att jag inte borde lägga någon energi på komentaren men vissa saker är verkligen klockrena! På viket sätt? Vad jag vet så betalar jag min egna shopping, min egna vardag och mina egna resor, eller du kanske vet mer om  min ekonomi än jag själv? Det kallas för självständiighet någonting jag värderar väligt högt, något du inte verkar veta ett skit om?
Jag skulle skämmas om jag var du. Fyfan mänskligeheten är påväg åt helt fel håll ibland. Skäms och gå gör något av ditt liv istället för och lägga dig i andras. 
 
Jag är lycklig och kan vara glad för andra människors skull! ditt liv är det ditt ansvar! Lycka till!
Puss på dig!
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie Lindgren Redman

ta inte åt dig gumman! Ni är jätte söta tillsammans och passar bra ihop!! Puss på dig! <3

2013-07-02 @ 12:38:43
URL: http://steffiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0