Suger

Kul att starta en blogg för att bara några dagar senare börja missköta den. Anledningen till att jag bloggar över huvudtaget är ju för att kunna gå bakåt i tiden i framtiden. Har så mycket att göra nu för tiden, så har sällan tid att fastna framför datorn. Men jag sa försöka bli bättre. 
 
Så vad har hänt nu dem senaste dagarna? Jag firade midsommar på landet med älsklingen och hans kompis Alex.Vädret var dock inget att hänga i granen men det vart hur som helst en chillkväll. I och med att jag nu är arbetslös så söker jag några jobb varje dag och har varit på runt fyra intervjuer den här veckan. 
 
Sommaren är äntligen här (regn nu i veckan dock) så har börjat sola lite ute i solen för att försöka bygga upp en grundbränna innan Santorini. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0