1års dag!

Igår var det min och älsklingens 1års dag! Vi gjorde upp att jag skulle ordna förmiddagen och älsklingen eftermiddag/kväll. Vi började dagen på Sparadiset på Östermalm med en duobehandling på 50minuter. Efter behandlingen hade vi relaxavdelningen privat i en timme, med bubbelbad, frukter och juice ala hawaiitema! Mysfaktorn var hög! Efter spat gick vi och åt lunch på fridays och efter det gick vi runt lite i butiker. Mot kvällen var det dags för älsklingens suprise. Vilket var en hotellövernattning på Radissonblue med utsikt över hela stockholm. Där låg även en bucket blommor, en skål med frukter & chocklad och en flaska bubbel. Vi chillade resten av kvällen på hotellet, beställde upp roomservice, drack bubbel och myste. Fick en ipad mini i present av hjärtat också, kom väldigt oväntat!! :D Det var verklen en perfekt 1års dag från början till slut. Jag älskar dig mitt hjärta! Ser fram emot att fira års dag med dig  ästa år igen, och igen efter det! 






























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0