Det där med att starta upp projekt

och aldrig fullfölja dem är SÅ jag. Jag fick en ide för mer än ett år sedan men har fortfarande knappt börjat. Jo i fredags satt jag några timmar på kvällen och ÄNTLIGEN började. Nu har jag en del arbete att göra innan det är klart och det kommer ta lång tid. Men det måste gå! och jag ska bli klar! helst innan jag är färdigutbildad skötare.
 
Det är så mycket jag vill göra, och helst samtidigt. Plugga, jobba, ta körkort, plugga till hpprov, gå nagelutbildning, börja göra naglar, börja föreläsa, blogga mer, engagera mig inom frisk och fri, och så vidare. Det finns liksom inget rum för att strukturera upp allting. Och hur ska man orka? men samtidigt, hur ska man kunna komma till ro på kvällen och kunna somna på kvällen?
 
Jag kan vara så sjukt passiv under dagarna och inte orka någonting, och sen få värsta ideerna på kvällarna, vilket gör att man vill påbörja allting på en gång, helst igår!
 
 
 
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0