Har jag gjort rätt?

Jag har funderat och funderat, ältat och vänt på saker och ting, pratat med folk och tänkt ännu mer. Men jag tror att jag gör det rätta. Jag hoppas det. Jag gick in på allt för fort/hårt efter studenten, jag måste stanna upp ett tag och andas. Känna hur det är att inte vara student. Hitta mig själv igen. Jag har kämpat hela livet speciellt med skolan , jag måste ta en paus ett tag.Känna på vuxenlivet och gå den vägen jag vill gå. Jag tror att jag har bestämt mig. Det kommer bli svårt att sova inatt men jag hoppas jag gör rätt. 
 
Jag är för ung för vissa saker, jag har inte valt fel, människor är någonting jag kommer vilja arbeta med i framtiden men det är inte dags nu. Det känns inte rätt. Jag kan inte ha 100 olika projekt i luften och samtidigt kunna slutföra alla. Jag är inte mogen för vad arbetet innebär, jag måste jobba mer med mig själv och bli en trygg grund först.
 
Imorgon ska jag ringa csn och kolla hur det blir med återbetalningen. Ska sova på saken och se hur jag känner imorgon. Men jag tror jag gör rätt.....Jag har mycket att ta tag i. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0