Högskoleprov

Om 24 timmar är den igång, helvete vad har jag gett mig in på? Ska strax ut och äta lunch med Alex och ta det lugnt hela dagen. Tror jag? Måste även ringa massa samtal, shoppa loss på apoteket, fixa massa inför morgon dagen (kaffe X100, lunch, godis, pennor, sudd, linjal u name it) och gå lägga mig tidigt :/ Det blir en tråkfredag helt enkelt! 
Glömde lägga upp bild på nya naglarna som fixades i veckan. Jag ska ha dem här i 4veckor till och efter det, ska vi bygga ett nytt set med mina naturliga. Yeey äntligen! Fick någon flipp också och beställde hem samma produkter som Benita använder. De får bli mina provprodukter innan utbildningen :D Så kul! Tror jag vet vad jag gjorde för fel sist så nu får vi se om det går bättre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0