Intensivt!

Kom till studiegruppen vid 12,00 och gick därifrån vid 16.40. Vi diskuterade en massor om fördomar, problem inom vården, mångkulturalitet inom psykiatrin och så vidare. Kollade i kalendern och insåg att jag hade ätstörningsutbildning 18.00-20.00 vilket jag såklart glömt. Blev att rusa in mot stan, ta en kaffe och gå mot sensum. Där bjöds det på middag och mingel innan vi diskuterade ätstörningar ur dem olika familjeperspektiven (drabbad, förälder samt syskon) Blev en enormt intensiv dag och mitt huvud känns helt sönderinformerat! utan att överdriva. Inte nog med det så ska jag upp 6.30 imorn och jobba -.- ångrar lite att jag skrev upp mig till imorn. Men nu har jag tagit en sömntablett och alvedon samt gör iordning kvällsmat. Iallafall på lördag får jag sova ut!! längtar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0