Så trött på allt och alla

Känner för att bara försvinna just nu, bara lämna droppa allt och sticka, och inte komma tillbaks på läänge! Jag är så jäävla trött på allt och alla just nu! bitter? jag? nej...man bara tröttnar tillslut.
 
Var hos Gloria idag och hon tyckte att vi skulle sätta in lite extra tider i veckan. Så jag ska dit på torsdag med. Fick hem en utbetalningslapp från tele2 idag, skumt? Jag har blivit så skadad av alla forna krediter att jag nu betalat samma räkning typ tre gånger (hej, världens bästa minne) Sånt kan också hända ;) 
 
Imorgon har jag läkarbesök klockan 11.00, efter det blir det studiegrupp och mot kvällen ska jag till Benita för att fixa till naglarna. 
Nu ska jag städa rummet och ta ett bad. Ska ringa Domman också och köra terapisession 2 för dagen.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0