Upp och ner

Vissa dagar kan man vara utan. Försökte plugga, skrev några hundra ord och ringde ett telefonsamtal. Det är verkligen så. En dålig grej och så eskalerar det. Har legat i sängen helt handlingsförlamad fram till 14.00. När man tror att allting är bra, att man lyckats ordna med saker någurlunda så möter man på motgång efter motgång. Orkade knabbt gå upp och sätta på kaffevatten. Men efter ett tag gick det, och efter kaffekoppen mådde jag bättre på en gång. Helt sjukt vad det kan gå upp och ner så  FORT! lite läskigt :S och då har jag ändå tagit en concerta, dock tror jag att det kan ha varit tack vare den som jag övereagerade allt. Gillar inte concerta blir så instabil med dem :/ Ska hämta ut ritalin idag!
Puss 
Btw har nu ordnat en tid i slutet av november. Ihh snart händer det!! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0