Mot Dalarna!

Är faktiskt inte så trött som jag hade trott!. Har sovigt i max 4 timmar! Men har bunkrat upp med en massa filmer på datorn, pringles, godis och äppeljuice! 
 
05.58 går mitt tåg från centralen, ihh nu är jag officiellt student igen! Trodde jag aldrig för bara 2 veckor sen, men saker förändras. Men det känns bra den här gången inte som gymnasiet. Kollar redan på potenciella tjänster på platsbanken. Om två år är jag färdig och tjänsterna som finns verkar FETT roliga, SÅ jag!

Men nu måste jag börja gå ner mot centrum!
Puss!
Snoozade inte en ENDA gång! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har världens finaste bästa vännen i världen du kommer klara de här lätt i looooovveeee uuuu mitt hjärta !<3<3<3

2013-09-02 @ 05:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0