Mot Gloria!

Har en fullspäckad dag idag! Igår låg jag bara hemma med älsklingen heela dagen och chillade (om man bortser från utbildningen) kollade film, åt onyttigt osv! Men idag är en ny dag med nya tag! Först ska jag ha ett möte med Gloria på Söder. Efter det ska jag till skärholmen och hämta ut två paket (kurslitteratur &mammas present). När jag gjort det så ska jag möta upp Alex och äta lunch plus försöka hitta en pennkjol till morgondagens jobb. Vid 15.00 ska jag möta Z i stan för plugg inför högskoleprovet och mot kvällen blir det 1.5 timmes fortbildning för oss nya vikarier med Z. Där bjuds på middag och goodiebag så det blir nice! Det var min "dagens planering" hoho högst ointressant! men så strukturerande att få ur det ur huvudet! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0