Sjuuk!!

I fredags var jag och älsklingen och åt middag på Olearys innan jag mötte upp Sofia i stan. Vi chillade på Snaps några timmar och pratade om allt som hänt sen sist vi sågs, vilket var ett tag sen. Igår var det egentligen tänkt att jag och Linnea skulle dra ut men låg hemma med feber och influensa :( Blev iallafall en sjukt tråkig lördag i sängen! Jag och hjärtat var och spelade minigolf under förmiddagen men ju mer tiden gick desto sämre mådde jag. 
 
Idag ska jag laga middag och bara ta det lugnt! måste verkligen vara någurlunda frisk imorgon för mitt möte hos Gloria, då jag redan avbokat en gång. Efter mötet bär det av mot Aspergercenter med mamma på ett anhörigmöte, ska bli intressant, speciellt då jag förmodligen kommer att praktisera på ett LSS boende i Oktober. Inte för att alla där har asperger men jag lär nog möta på några stycken iallafall. 
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0