Stockholm

Båten går iland om en halv timme och då ska jag iväg mot Akalla på en gång. Ska fixa oss och förkröka innan vi drar ut senare. Gårdagen var mycket roligare än förväntat. Mamma, Zoran och Alex gick och la sig ganska tidigt. Men jag, Anna och Franz taggade disco! Vi drack dribkar efter drinkar, fuckade ur! Hade verkligen sjukt kul med världens bästa grannar! Tog två glas vätskeersättning innan jag la mig vid 6.00 imorse och vakna upp fyra timmar senare och mådde hur bra som helst. Franz och Anna stannade uppe en timme till då frukosten började men jag låg deckade ganska så fort jag ramla in i hytten. 















 ka verkligen göra det till en rutin! så man slipper den äckliga baksmällan! Hur som helst så vart det en lyckad kryssnig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0