Tycker synd om mig själv

Mår så sjukt dåligt! Avbokade allt idag för att ligga hemma och bli frisk! Jag lever i princip på apelsinjuice och alvedon just nu. Men måste verkligen må bra inför kryssningen imorn. Älsklingen ordnade både frukost och lunch till mig medan jag låg och chillade framför tvn. Måste hem till skäris imorgon vid 14.00 för att fixa mig innan kryssningen, har ju nästan alla mina grejer där. Sofia ringde mig nyss med den positiva nyheten att hon fått jobb! Så glad för hennes skull! nu när vi båda har jobb så måste vi planera in en london weekend någon gång! Har redan ganska mycket reseplaner inför 2014 ska besöka två nya världsdelar och lite till. Ska inte skriva så mycket om det nu men jag hoppas verkligen att allt går vägen tillslut! iihh så kul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0