Uppdatering

Har jobbat nu från tisdag till fredag och jag är helt ärligt nästan redo att pensioneras! :( Men nu blir det ett avbrott från jobb då jag börjar skolan imorgon. Kommer att behöva gå upp 4.00 hela veckan och pendla fram och tillbaka till Säter. Så bloggen kommer uppdateras en heel del på alla SJ turer! 
 
Så vad har hänt den här veckan? Jag har som sagt jobbat på donken fyra dagar, kändes som en evighet. När jag slutat i Torsdags gick jag förbi Amina och tog en fika samt åt middag. Amina kommer bli en såå bra hemmafru i framtiden ;)! hoho eller?
 
I fredags efter jobbet blev det tacoskväll (som vanligt) med grannarna, Linnea och Elgeryg. Det slutade med utgång. 
Mådde skit i Lördags, men mötte upp A och Z på HeronCity och vi provade 5D bion! Den var sjukt kul men kort! Efter det gick vi och tog en fika på Amazon och pratade om allt mellan himmel och jord. Herregud vi har inte träffat Z på nästan 8år!! :O 
 
Igår kväll vart det en lugn filmkväll, med massa onyttigt! 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0