20år

Har ju glömt att dokumentera!! Torsdagen inkluderade middag med familjen på ett asiatiskt ställe. Jag, Sofia, Alex, Linda och älsklingen avslutade kvällen med några drinkar på Theodoras. Fredagen spenderades med älsklingen, vi åt tapas, drack sangria och myste. Vi åkte hem till honom och åt tårta och drack en hel flaska champagne tills vi deckade. På lördagen åt jag, Emelie och Amanda middag hos Amanda och fixade oss innan festen var igång! Gina överaskade mig med en jätte fin födelsedagspresent, massa sprit party artiklar och vi gjorde egna buckets, låtsades att vi var i Thailand och spårade! Kvällen fortsatte på SpyBar där vi shotade sönder till 4.30! Älsklingen hämtade upp mig tack och lov och vi tjockade i oss varsin bea pizza på söndagen! Bästa födelsedagarna ever! som firades med dem bästa! En sjukt bra start som 20åring! 


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0