Sofias födelsedag

Var ju påskafton igår vilket innebar hundra ersättningsbussar och att det tog två timmar att komma hem från jobbet. Blev en jävla stress att fixa sig då jag hade lovat mamma att följa med henne och träffa hennes kille. Han spelade på ett ställe in the ghetto men det var kul att äntligen få träffa honom! Vid 00.30 var vi framme på Caribe där vi mötte upp evve och några till. Drinkarna (starkaashell) flödade och vi hade så jävla kul! äntligen en lyckad utgång haha! spriten slog dock till påvägen hem och jag typ grät för att dem hade glömt att lägga på ost på min qp. haha alltså en QP UTAN ost jag var så jäävla arg haha #adhd. Jag och Sofia satt och småtjaffsade hela vägen hem också, vi är typ som syskon som stör sig på varandra stup i kvarten sen 10 minuter senare är alla glada igen haha
Idag  mår man dock sådär ska nog vila hela dagen och be mamma laga mat åt mig ;) (ovan att inte alltid behöva göra det själv) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0