Hotellet

Sitter och väntar på pendeln så jag passar på att uppdatera under tiden. Nu har vi bestämt oss. Jag och älsklingen åker till "hemligt" 9-13 februari. Jag bokade hotellet för några dagar sen. Flyget fixar vi på måndag. Alexandra , Emelie och jag skulle egentligen på fest hos fredrik idag, men då jag jobbat hela dan plus sovigt i tre timmar så orkar jag verkligen inte :( så nu ska jag hem, slänga ihop en tonfisksallad och kolla lite resor. Jag, Alexandra, Sofia, Amanda,Emelie och Nathalia ska ju till london i april! Så jävla taggad för 2014! så i och med att jag inte hänger med på festen så kom vi överens om att jag skulle kolla lite resor istället :) Så blir en chill kväll! Här är mitt och älsklingens hotel iallafall :)




 Det verkar helt okej. Fyra stjärnigt, mitt i stan och bra recensioner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0