3år kvar i Sveariket

Lägger ju undan 5k i månaden nu under studietiden för att kunna flytta hemifrån och köpa min lägenhet därefter. Men när man är ensam så kommer tankarna. Varför skulle jag vilja ha en lägenhet här när jag har hela världen att välja på? Fick ett jätte bra tips av Linda, så i höst när jag börjar plugga igen ska jag köpa fonder för alla pengar och lägga undan vinsten. Om tre år sticker jag...jag vet inte vart än men efterfrågan på socionomer är hög i många länder. Jag har tid att tänka. Men tanken på ett liv här som någon grå socialsekreterare 8-17 varje dag skrämmer mig...Jag är klar här nu. Jag har gjort mitt...Iallafall om 3år.        ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0