Mitt liv i bilder

Massa utgångar! Oftast på Cafèt eller Stures helst en vardag roligare folk ute då. Chillar på Rålis, solar på ballkongen, hänger i västermalmsgallerian, fikar, chillar och tar dagen som den kommer. Den här sommaren ska äga! och det har jag kännt på mig länge att den kommer. 
Igår var vi btw på bio och såg "The other woman" sjukt bra film! Riktig tjejfilm dock men jätte bra var den! Efter filmen gick vi och tog en cider innan vi gick hem till några vänner i Vasastan. Sov över där då tågen slutat gå. Ikväll är vi bjudna på middag på en restaurang på Kungsholmen och mot kvällen har dem som har restaurangen Vip bord på Spybar. Men ska nog hålla mig nykter ikväll då jag har två nagelkunder imorgon. Vi planerar att gå ut Tor-Sön också så måste verkligen vila upp mig inför dem fyra dagarna. Herregud vad jag ska sova efter Ibiza! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0