Socionom next

Så intensiv utbildning! herregud hur ska jag orka. Träffade upp Zoe, Gabi och max i skolan för lite diskusion och häng innan föreläsningen. Var en jätte intressant föreläsning om olika terapiformer, behandlingsmetoder och lite allmänt om sociala problem. Jag känner mig verkligen hemma nu, trots att det är intensivt och jobbigt. Jag ska inte va undersköterska eller mentalskötare. Det är ju socionom jag ska va! Sen i framtiden vidareutbildar jag mig till psykoterapeut. Men det är waay in the future. Först ska jag jobba, flytta utomlands, skaffa eget, skaffa familj och bara leva! Kom hem från skolan strax innan älsklingen kom tillbaks från jobbet. Han gick och handlade, så lagade jag middag. Blev köttfärsbiffar med sås, sallad och fetaost i ugn. Helt slutkörd nu så ska bara chilla resten av kvällen! Jag och älsklingen åt semlor igår också lyckades hitta ett glutenfritt bageri. 

Nya naglar


Den 24 mars har jag läpptid igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0