But first let me take a selfie...

Fjärde dagen jag vaknar upp bakis..men spontana oplanerade kvällar blir alltid bäst. Mötte upp Sarah i sumpan på restaurangen. Hon fick sluta vid 23 så jag, Sarah, bartendern o kocken satte oss på en bar, och drickan flödade. Efter att vi missat sista tuben kände jag bara yolo! När stället stängde vid 01 gick vi tillbaka till restaurangen, hejjade ut dem sista gästerna och satte igång o blanda drinkar. Vi chillade, drack, spelade biljard och mådde bäst trots att klockan närmade sig 03 o jag skulle upp och jobba idag...kvällen slutade med att vi alla tog taxi till sarah och sov där. Menmen...sköna arbetskollegor man har om det blir av iallafall hihi hoppas :D Arbetsdagen idag vart ingen vidare fyyy!! sista gången! Jag som har en massa att läsa och skit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0