Get aways

Vi skippade Ibiza iår (om vi inte får något nytt ryck när vi väl ska boka) eftersom vi känner att vi vill ha det mer planerat plus att Aggie ska hänga på så då känns det naturligt att ta det nästa sommar (jobb iår). Men Sofia har haft en grymt jobbig tid den senaste tiden och jag önskar inte ens min värsta fiende det hon håller på gå igenom just nu. Så därför tycker jag att hon förtjänar en sjukt nice semester iår och vi åker därför till malta i 10 dagar o juli istället som det ser ut nu. Vi bokar i slutet av denna månad. Bara hon och jag <3 
 
I Augusti blir det ett Londonbesök när Aggie intar European bartender school där, woop någon ska få blanda en massa sex on the beachs till mig ;) 
 
Och sist men inte minst i September åker jag och min kära broder till Miami en vecka vet dock inte helt klart när än då jag inte fått mitt schema för hösten än. Kommer bli grymt trots att ingen av oss är 21 än :) Får återkomma igen sen när jag har åldern inne ;) 
 
Men det känns bra att ha lite get aways inplanerade i framtiden känns som att alla studier och allt annat jobbigt går lite lättare när man har massa kul som väntar en...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0