Teosyal i läpparna

Jag är ganska öppen med att jag har fixat läpparna dels för att jag inte tycker att det är något "speciellt" då "alla" verkar ha gjort det idag och dels för att jag tycker det är kul/häftigt att man kan ändra på sina naturliga drag. Jag har just nu 1.5ml restylane perlane i mina läppar vilket inte gör värsta skillnaden men jag gillar plutet och är inte ute efter något "duckface" bara en liten finjustering. Anyway så har min läpptjej nu fått in Teosyal som ska hålla något längre än restylane perlane som håller 6-9 månader. Funderar på prova 1ml fast efter sommaren. Ska ju iväg två gånger i sommar så the cash is not king just nu. Plus att man inte får sola med nygjorda lips. Frågan är bara om man kan blanda preparat? 
 
Jag fick ordentligt torra läppar av restylane men inte några klumpar alls, vilket är bra. Jätte nyfiken på det andra ämnet...undrar om det blir någon skillnad...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0